Zakres obowiązków:

  • Nadzorowanie tworzenia nowej platformy e-sklepu,
  • Tworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży poprzez e-sklep
  • Planowanie i wdrażania akcji sprzedażowych
  • Bieżące zarządzanie działaniem e-sklepu w obszarach: działania oraz zawartości strony i systemu zamówień; wysyłek produktów; customer experience; realizacji założeń wizerunkowych marki
  • Monitoring efektywności, tworzenie raportów oraz rozliczanie działań,
  • Opracowywanie strategii SEO i SEM,
  • Analiza trendów w e-commerce, poszukiwanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk,
  • Projektowanie i wdrażanie działań marketingowych,
  • Współpraca z działem zakupów i logistyki w obszarze planowania sprzedaży i wysyłek
  • Rozwijanie zespołu e-commerce, m.in. przyjmowanie i szkolenie nowych pracowników

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów e-commerce
  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze e-commerce,
  • Znajomość narzędzi (m.in. Google Analytics i Google Ads) i systemów CMS
  • Wiedza z zakresu SEM/SEO, która pozwala na swobodne nadzorowanie pracy agencji,
  • Praktyczne i techniczne doświadczenie we wdrażaniu, optymalizowaniu treści i wyglądu (UI/UX)
  • Samodzielność i kreatywność
  • Wysoce rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Współpraca z partnerami biznesowymi

Oferujemy

  • umowa o pracę
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • możliwość tworzenia nowego e-sklepu od zera
  • budowanie zespołu
  • dużą samodzielność 
  • realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju      
  • możliwość pracy hybrydowej w lokalizacji woj. dolnośląskiego.

Dołącz do nas!

Wypełnij poniższy formularz rekrutacyjny i prześlij nam swoje CV.

Dane osobowe:

*pole wymagane




    CV:


    *pole wymagane

    Informacje dodatkowe:






    Chcesz do nas dołączyć?

    1 Zgłoszenie kandydatury

    2 Analiza CV

    3 Spotkanie w firmie

    4 Informacja zwrotna