Project manager - Contract
Zakres obowiązków:
- obsługa i rozwój działu kontrakt obsługującego inwestycje pod kątem wyposażenia wnętrz w sektorach hotelowych, apartamentów, projektów indywidualnych,
- nawiązywanie współpracy handlowej z firmami wykonawczymi, inwestorami, architektami,
- utrzymywanie wysokiego poziomu relacji współpracy handlowej,
- realizacja planów sprzedażowych,
- obsługa programu Impuls
- sporządzanie ofert handlowych, zamówień w systemie,
- wystawianie faktur,
- kompletowanie, weryfikowanie i analizowanie otrzymywanych ofert od podwykonawców oraz danych z działów przygotowania produkcji,
- analiza i monitoring rynku pod kątem przyszłych inwestycji.
Nasze wymagania:
- komunikatywność,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych,
- umiejętność wyznaczania i koncentracji na celach sprzedażowych,
- dobra organizacja pracy własnej,
- biegła obsługa programów pakietu Microsoft Office,
- znajomość branży meblowej. wyposażenia wnętrz,
- obsługa programu Impuls
- wykształcenie minimum średnie, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
- Prawo jazdy kat. B
- dodatkowe atuty: umiejętność czytania dokumentacji technicznej, znajomość języka angielskiego ( lub innego do weryfikacji) na poziomie średniozaawansowanym,
- umiejętność pracy w zespole.
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
- komfortowe warunki pracy w przyjaznej atmosferze,
- praca w miłym zespole,
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy,
- praca hybrydowa / Międzybórz/Wrocław/ home office,
- możliwe wyjazdy służbowe 1 do 2 razy w miesiącu w zależności od projektu.
Dołącz do nas!
Wypełnij poniższy formularz rekrutacyjny i prześlij nam swoje CV.
Dane osobowe:
*pole wymagane