To Ciebie szukamy, jeśli:

  • znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 (warunek konieczny)
  • minimum 1 rok doświadczenia w obszarze customer service/ call center
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych opartych o CMS PrestaShop / WooCommerce oraz platform marketplace typu Allegro / eBay / Amazon.
  • mile widziana znajomość programu Photoshop oraz CANVA
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność

Zadania, które przed Tobą stawiamy:

  • obsługa klientów kanału e-commerce (telefoniczna, e-mailowa oraz z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji)
  • terminowa obsługa zamówień w systemie operacyjnym oraz wystawianie dokumentów sprzedażowych
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • zapewnienie najwyższej jakości obsługi
  • zarządzanie asortymentem w sklepie internetowym oraz na portalach typu marketplace

W zamian zaoferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • udział w rozwojowych projektach e-commerce
  • możliwość awansu w obszarze e-commerce.
  • Umowę o pracę
  • Kursy językowe finansowane przez pracodawcę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pozytywną atmosferę pracy

Dołącz do nas!

Wypełnij poniższy formularz rekrutacyjny i prześlij nam swoje CV.

Dane osobowe:

*pole wymagane




    CV:


    *pole wymagane

    Informacje dodatkowe:






    Chcesz do nas dołączyć?

    1 Zgłoszenie kandydatury

    2 Analiza CV

    3 Spotkanie w firmie

    4 Informacja zwrotna