Zakres obowiązków:

– nawiązywanie współpracy handlowej z firmami wykonawczymi, inwestorami, architektami

– utrzymywanie wysokiego poziomu relacji współpracy handlowej,

– realizacja planów sprzedażowych,

– obsługa programu SAP

– sporządzanie ofert handlowych, zamówień w systemie,

– wystawianie faktur,

– kompletowanie, weryfikowanie i analizowanie otrzymywanych ofert od podwykonawców oraz danych z działów przygotowania produkcji,

– analiza i monitoring rynku pod kątem przyszłych inwestycji,

Nasze wymagania:

– komunikatywność,

umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych,

– umiejętność wyznaczania i koncentracji na celach sprzedażowych,

– dobra organizacja pracy własnej,

– biegła obsługa programów pakietu Microsoft Office,

– doświadczenie w obsłudze programu SAP

– znajomość branży meblowej,

– wykształcenie minimum średnie, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,

– dodatkowy atut: Prawo jazdy kat. B oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej, – znajomość języka angielskiego ( lub innego do weryfikacji) na poziomie średniozaawansowanym,

– umiejętność pracy w zespole,

To oferujemy:

– Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

– możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,

– komfortowe warunki pracy w przyjaznej atmosferze,

– praca w miłym zespole,

– praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

– niezbędne narzędzia pracy,

– praca stacjonarna Międzybórz

Dołącz do nas!

Wypełnij poniższy formularz rekrutacyjny i prześlij nam swoje CV.

Dane osobowe:

*pole wymagane




    CV:


    *pole wymagane

    Informacje dodatkowe:






    Chcesz do nas dołączyć?

    1 Zgłoszenie kandydatury

    2 Analiza CV

    3 Spotkanie w firmie

    4 Informacja zwrotna