Serdecznie zachęcamy do korzystania z serwisu internetowego, za pomocą którego można zarejestrować i wysłać zgłoszenie reklamacyjne. Wysłane przez Państwa zgłoszenie jeszcze tego samego dnia jest rejestrowane w naszym systemie, a Państwo w każdej chwili mogą sprawdzić status zgłoszenia oraz poszczególne działania z nim związane.

Niewątpliwie ułatwi to Państwu pozyskanie szczegółowych informacji na temat każdego zgłoszenia reklamacyjnego ( data rejestracji, treści pism kierowanych do klientów etc.). Bezpośrednią rejestracją partnera handlowego na wspomnianym portalu  zajmują się nasi  przedstawiciele handlowi oraz Biuro Obsługi Klienta. Wszelkie zapytania proszę kierować bezpośrednio do tych działów.

Strona formularza reklamacyjnego

Wszelkie zapytania dotyczące reklamacji prosimy kierować na dane kontaktowe osób z Działu Reklamacji:

Paulina Dudczak
62 / 59 96 735
p.dudczak@wajnert.com.pl

Arleta Kieszkowska
tel: 62/ 59 96 825
e-mail: a.kieszkowska@wajnert.com.pl