Specjalista ds. e-commerce z j. niemieckim
To Ciebie szukamy, jeśli:
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 (warunek konieczny)
- minimum 1 rok doświadczenia w obszarze customer service/ call center
- mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych opartych o CMS PrestaShop / WooCommerce oraz platform marketplace typu Allegro / eBay / Amazon.
- mile widziana znajomość programu Photoshop oraz CANVA
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
Zadania, które przed Tobą stawiamy:
- obsługa klientów kanału e-commerce (telefoniczna, e-mailowa oraz z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji)
- terminowa obsługa zamówień w systemie operacyjnym oraz wystawianie dokumentów sprzedażowych
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi
- zarządzanie asortymentem w sklepie internetowym oraz na portalach typu marketplace
W zamian zaoferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- udział w rozwojowych projektach e-commerce
- możliwość awansu w obszarze e-commerce.
- Umowę o pracę
- Kursy językowe finansowane przez pracodawcę
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pozytywną atmosferę pracy
Dołącz do nas!
Wypełnij poniższy formularz rekrutacyjny i prześlij nam swoje CV.
Dane osobowe:
*pole wymagane