Referent ds. reklamacji z j. angielskim
Do Twoich zadań będzie należało:
- przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń reklamacyjnych
- obsługa reklamacji
- umiejętne rozpatrywanie reklamacji – rozstrzyganie zasadności reklamacji klientów
- regularne zgodne z ustawą informowanie klientów oraz sklepów o statusie złożonej reklamacji
- współpraca z klientami oraz serwisami, dostawcami i producentami celem sprawnego i terminowego rozpatrzenia reklamacji
- analizowanie oraz podejmowanie decyzji o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji
- reagowanie na informacje zwrotne ze strony klientów dotyczące jakości wykonywanej usługi
- monitoring powodów reklamacji – prowadzenie raportów, statystyk oraz archiwizowanie dokumentów reklamacyjnych
- wdrażanie planów naprawczych oraz działań korygujących dla poszczególnych obszarów reklamacji
Czego oczekujemy:
- posiadasz wykształcenie min. średnie
- znasz język angielski na poziomie B2/C1
- potrafisz pracować w zespole
- angażujesz się w powierzone zadania
- jesteś dobrze zorganizowany
Oferujemy:
- umowa o pracę
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- ciekawa praca w dużej organizacji
- realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju
- zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- pakietu zniżek na produkty oferowane przez firmę
- możliwości przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- dofinansowania do kursów językowych
Dołącz do nas!
Wypełnij poniższy formularz rekrutacyjny i prześlij nam swoje CV.
Dane osobowe:
*pole wymagane