Do Twoich zadań będzie należało:

  • przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń reklamacyjnych
  • obsługa reklamacji
  • umiejętne rozpatrywanie reklamacji – rozstrzyganie zasadności reklamacji klientów
  • regularne zgodne z ustawą informowanie klientów oraz sklepów o statusie złożonej reklamacji
  • współpraca z klientami oraz serwisami, dostawcami i producentami celem sprawnego i terminowego rozpatrzenia reklamacji
  • analizowanie oraz podejmowanie decyzji o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji
  • reagowanie na informacje zwrotne ze strony klientów dotyczące jakości wykonywanej usługi
  • monitoring powodów reklamacji – prowadzenie raportów, statystyk oraz archiwizowanie dokumentów reklamacyjnych
  • wdrażanie planów naprawczych oraz działań korygujących dla poszczególnych obszarów reklamacji

Czego oczekujemy:

  • posiadasz wykształcenie min. średnie
  • znasz język angielski na poziomie B2/C1
  • potrafisz pracować w zespole
  • angażujesz się w powierzone zadania
  • jesteś dobrze zorganizowany

Oferujemy:

  • umowa o pracę
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • ciekawa praca w dużej organizacji
  • realizacja ambitnych zadań oraz możliwości rozwoju
  • zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • pakietu zniżek na produkty oferowane przez firmę
  • możliwości przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • dofinansowania do kursów językowych

Dołącz do nas!

Wypełnij poniższy formularz rekrutacyjny i prześlij nam swoje CV.

Dane osobowe:

*pole wymagane




    CV:


    *pole wymagane

    Informacje dodatkowe:






    Chcesz do nas dołączyć?

    1 Zgłoszenie kandydatury

    2 Analiza CV

    3 Wstępna rozmowa kwalifikacyjna

    4 Spotkanie w firmie lub online

    5 Informacja zwrotna