To Ciebie szukamy, jeśli:

  • komunikatywność,
  • umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów handlowych,
  • umiejętność wyznaczania i koncentracji na celach sprzedażowych,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • biegła obsługa programów pakietu Microsoft Office,
  • znajomość branży meblowej,
  • wykształcenie minimum średnie, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • dodatkowy atut: Prawo jazdy kat. B oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej, – znajomość języka angielskiego ( lub innego do weryfikacji) na poziomie średniozaawansowanym,
  • umiejętność pracy w zespole.

Zadania, które przed Tobą stawiamy:

  • nawiązywanie współpracy handlowej z firmami wykonawczymi, inwestorami, architektami
  • utrzymywanie wysokiego poziomu relacji współpracy handlowej,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • obsługa programu Impuls/SAP
  • sporządzanie ofert handlowych, zamówień w systemie,
  • wystawianie faktur,
  • kompletowanie, weryfikowanie i analizowanie otrzymywanych ofert od podwykonawców oraz danych z działów przygotowania produkcji,
  • analiza i monitoring rynku pod kątem przyszłych inwestycji.

W zamian zaoferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności,
  • komfortowe warunki pracy w przyjaznej atmosferze,
  • praca w miłym zespole,
  • praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • praca stacjonarna Międzybórz,
  • możliwe wyjazdy służbowe 1 do 2 razy w miesiącu w zależności od projektu

Dołącz do nas!

Wypełnij poniższy formularz rekrutacyjny i prześlij nam swoje CV.

Dane osobowe:

*pole wymagane




    CV:


    *pole wymagane

    Informacje dodatkowe:






    Chcesz do nas dołączyć?

    1 Zgłoszenie kandydatury

    2 Analiza CV

    3 Wstępna rozmowa kwalifikacyjna

    4 Spotkanie w firmie lub online

    5 Informacja zwrotna